viernes, 28 de abril de 2017

Llibreta D'artista, paisatge interpretat


 Aquesta és la última entrega de llibreta de l'any la qual ens situa en el tercer trimestre de dibuix artístic. Aquest trimestre hem practicat dibuixant a fora al carrer i a classe, sempre copiant el que veiem, ara, amb l'excusa d'entregar llibreta haviem de inventar espais, paisatge interpretat.
Procés de la primera intervenció

Primera intervenció

Haviem d'entregar quatre dibuixos i no debia de ser descriptiu, com he dit abans, inventats.
A partir d'això, se suposaba que com a artistes haviem de creixer  i per una vegada, mostrar el nostre jo intern i no pas la tècnica que, innevitablement també és necessaria.
Per a totes les meves intervencions vaig utilitzar aquarel·la, tinta xinesa i ròtrings negres.




Segona intervenció
Pel que fan els meus dibuixos, s'intueix el que són:
 El primer és una balena amb un bosc en el llom. Aquesta l'he fet més abstracta que de costum, inert, sense vida. Vaig utilitzar tinta xinesa pel cos i aquarel·la pel bosc i fons.
El segon un espai futurista, és ambientada a una pel·lícula d'ovnis, altres galàxies, noves tecnologies...
El tercer el cabell de la noia fa d'onades del mar, vaig representar l'oceà en forma de dona i li vaig ficar massa expressivitat al cos.
El quart de forma circular un altre cop un bosc amb dues casetes, aquest tipus de dibuix 'indie' m'apasiona i d'una manera o altra, havía de intentar imitar l'estil.

Personalment he disfrutat molt d'aquest exercici, ja que l'he portat al meu espai, al que jo em sento còmoda i ha sigut interesant.
Tercera intervenció
Quarta intervenció



No hay comentarios:

Publicar un comentario