viernes, 28 de abril de 2017

Habitació de postguerra

Aquesta activitat, treta de selectivitat consisteix en: a partir d'una fotografia amb la recreació d'una habitació de postguerra en la qual apareixen uns objectes, d'aquests objectes haviem d'utilitzar tres seguits d'una figura humana.

Aquesta activitat s'ha fet en dues hores a classe. 
Consta de dos esbossos preparatoris a un Din A3 doblegat per la meitat, un de composició i l'altre amb llums i ombres. L'habitació havia de ser d'un punt de fuga o dos punts de fuga, en el meu cas vaig utiltzar d'un punt de fuga.
Pel que fa la meva proposta, dels objectes que apareixíen: una butaca, una finestra, enderrocs, llistons, una estufa i un cuadre, vaig utilitzar l'estufa, els llistons i la finestra. Pel que fa la composició, vaig situar l'estufa davant l'espectador, els llistons al terra, la finestra a la paret del costar dret i la figura humana, que en aquest cas, he dibuixat una dona, al 'costat de la finestra.
Pel que fa la llum, la paret més fosca és per on surt la llum així doncs, és la que més graficoplàstica té. La dona està en penombra i podría estar més a la foscor. On està l'estufa, l'he dibuixat trencada, amb fum on estava ficada. 

Pel que fa el material que he emprat: rotoladors blau i verd i pincell de recarga d'aigua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario