viernes, 28 de abril de 2017

Cónica de l'aula

imatge 1, cònica obliqua
Aquesta activitat (imatge 1), junt amb una altra la qual no he pogut trobar fotografia però la penjaré, són del tercer trimestre on estem treballant els espais. 

Pel que fan aquestes dues activitats, l'objectiu era dominar la cònica central i la cònica obliqua, per tant, en aquestes activitats vam dibuixar l'aula de dibuix.
Les vam fer dies diferents, dos divendres, per ser més concrets i vam tenir dues hores per treballar-lo. 
Pel que fa el dibuix de cònica central vaig tenir problemes ja que, anava amb por d'equivocarme, ja que, també començaba a utilitzar una nova tècnica, els retoladors.
Pel que fa el dibuix de la cònica obliqua es va ser més fàcil ja que el vaig disfrutar. Vaig utilitzar la mateixa estrategia (amb les seves diferencies, obviament): vaig col·locar la línea de l'horitzó on volia (principalment es recomana que la línea de l'horitzó s'asembli a l'altura dels teus ulls), després vaig situar el punt o els punts de fuga i vaig fugar línies. A partir d'ahi vaig situar mobles, etc.

Tots dos estàn fets amb la mateixa tècnica: retoladors i pincell de recarga d'aigua.

No hay comentarios:

Publicar un comentario