viernes, 28 de abril de 2017

Disseny d'un gronxador

Aquesta activitat, treta de proves PAU, és la penúltima que farem abans de l'examen trimestral i ens situem a finals del tercer trimestre. 

En aquest cas, l'activitat et demanaba dissenyar ergonòmicament i visiblement (l'aparènça) d'un gronxador per a nens. 
Pel que fa l'activitat completa, et demanava esbossos previs, justificació i làmina terminada. 

Pel que fa el meu cas, em va costar triar una idea, vaig utilitzar el tema d'ones de mar per l'estructura. Pel que fa el color, vaig triar blau marí, els seients són de polímer dur un és per a nens molt petitons, d'un any o dos mentres que l'altre és per a nens més grans. El ferro de les corretges os els nens s'agafen estàn recobertes d'un polímer que és fàcil de doblegar, per a que noe s facin mal. L'estructura en sí és ondulada, llavors no hi ha perill per a que es facin mal. L'esquelet del gronxador és de ferro pero està cobert per la pell de polímer. Pel que fa el terra, he pensat que el pneumàtic triturat és més ergonòmic ja que, és més difícil que el nen es faic mal si es cau. L'altura apròximada de l'estructura és d'uns dos metres d'altura i tres d'amplada.

Per a aquesta activitat, vaig utilitzar escaire, cartabó, portamines, ròtring negre 0'4 i retoladors blau i verd.

No hay comentarios:

Publicar un comentario