viernes, 28 de abril de 2017

Maqueta

Aquesta activitat està dins del tercer trimestre i consistia en triar una ONG i d'aquesta ONG inventar-nos un estand de forma tridimensional, a partir d'un plànol de la planta a escala, una perspectiva, una justificació i la pròpia maqueta.

Vam emprar a classe unes quatre o sis hores i la vam acabar a casa.Pel que fa la maqueta vam utilitzar cartó ploma que constitueix bàsicament tota l'estructura de la maqueta. A més, en el meu cas, vaig utilitzar el cartó ploma també per les estructures/mobles interns. Tothom havia d'utilitzar les mateixes mides per a la construcció de la maqueta, escala 1:20.
A classe vaig fer la planta i la perspectiva que, en aquesta em vaig equivocar. Pel que fa la maqueta en sí, vaig haver de repetir-la ja que em vaig equivocar dos cops i aquesta no la vaig acabar. Per la realització de la maqueta vaig utilitzar: Aquarel·la a les parets, cartó ploma a tota l'estructura i mobles, i polímers blancs i negres per a les televisions i per a els calaixos de l'informació. Per últim, la maqueta requeria de una silueta o més de persones per a verificar l'altura correcta de la maqueta i vaig imprimir dues. Les mides estàndar de la població és d'1'80, llavors a escala havia de ser de 8, 9 cms. 
Perspectiva errònea, ròtring negre i aquarel·la

Estic molt disgustada amb el resultat, ja que, vaig tenir molts problemes a l'hora de resoldre'ls, la meva visió per la maqueta era totalment distinta.



No hay comentarios:

Publicar un comentario