viernes, 24 de marzo de 2017

Habitatge

làmina definitiva
Aquesta activitat és la primera de les activitats PAU que fem de disseny d'espais.
Consistia a fer una planta d'un habitatge a escala 1:50, el qual necessitava un bany complet, un menjador, una cuina i dues habitacions. L'habitatge era especialment dedicat a una família de tres persones, dos pares i un/a fill/a. Vam començar a fer l'escala a un full Din A3 doblegat. Amb l'escala feta havíem de calcular i mesurar segons les mides reals quant feien al dibuix. Mobles, portes i parets i parets mestres s'havien de calcular segons l'escala 1:50.

Pel que fa a la meva proposta, la distribució és bàsica, vaig pensar que sería millor posar el bany entre les dues habitacions i la cuina respecte al menjador/saló continu. La làmina presenta les necessitats bàsiques d'un habitatge.


Pel que fa al meu cas no la vaig acabar a temps, com veieu avall però l'he millorat, tant com la distribució que vaig pensar al principi com estèticament (òbviament). 

Els materials que vaig utilitzar i que, majoritàriament utilitzo: ròtrings de 0,7, 0,8, 0,3 i, en aquest cas com necessitava omplir els buits de les parets d'una manera més senzilla i ràpida vaig utilitzar tinta xina negra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario