viernes, 10 de febrero de 2017

TREBALL TÈXTIL

Aquesta activitat del segon trimestre de Tècniques graficoplàstiques ens va demanar la professora de plasmar un record, una vivènça bona o dolenta a un 50x70 o llenç utilitzant l'art tèxtil.
Vam tindre cuatre hores per fer-ho però personalment vaig haber de endur a casa per acabar-lo.
Per fer el meu treball vaig escollir tèxtils amb tons blaus, marró i tèxtils amb brillantor per lluir els réflex.

El meu treball està relacionat amb la vegada que vais ganar a un oceanogràfic.

Aquells dies em vaig donar compte de què m'apasionaba l'oceà i els animals, no sé per quina raó.

També en vaig jurar que mai aniria a un lloc tan cruel, on agafen animals del seu lloc natural, de la seva casa i els tanca a una cáixa, una gàbia..

No hay comentarios:

Publicar un comentario