viernes, 17 de febrero de 2017

Suport per a mòbil

primera làmina Din A3
 Aquesta activitat pertany al segon trimestre. L'activitat consistia en fer un suport per a mòbil, fàcil de muntar que suposadament vindria amb una revista. A classe vam aprofitar a fer el support, amb esbossos mínims i amb material que no seria al final el mateix, cartró o làmines de Din A3. Un cop vaig aconseguir que el meu suport funcionés vaig passar al material final, que seria un polímer dur però fàcil de moldelar.
procés
Vaig tindre que acabar la làmina a casa, em vaig equivocar i la vaig millorar com veieu a les imatges. Després de fer el suport definitiu vaig començar la làmina, a mides reals vaig acotar i seguidament vaig fer la perspectiva paralel·la que veieu.

làmina final

Perspectiva paral·lela del suport

Suport real

No hay comentarios:

Publicar un comentario