viernes, 17 de febrero de 2017

Rapport Tèxtil infantil

Aquesta activitat de selectivitat dintre del segon trimestre  vam estudiar disseny d'indumentaria, en aquest cas el Raport. Vam tindre dues hores a classe per acabar-la però jo la vaig haver de acabar a casa.
Com diu al títol, haviem de fer un estampat tèxtil infantil, vaig decidir fer-lo d'animals marítims al meu semblar, divertits.
Ròtring negre, llapiços acuareables 

Vam començar fent la pluja d'idees encara que jo ja tenia l'idea pensada un cop llegit el enunciat. Després d'escollir l'idea vam haver d'utilitzar un Din A6 i vam esbossar l'idea en aquell paper. A continuació vam escanejar l'esboss i fer una còpia també en Din A6 que seguidament utilitzaríem per tallar en quatre parts iguals. Per fer el procés del Raport, haviem de posar els números 1, 2, 3 i 4 a les cantonades exteriors dels quatre troços de còpia. Una vegada fet això possariem els números de les cantonades al mig del Din A6, es a dir, de forma de les agulles del rellotge.

Un cop conseguit fem correccions, afegim elements o els treiem. D'aquí, ratllan la part del darrere de la fulla Din A6 possem un altre Din A6, que asquest serà el resultat final i reseguim les línies del dibuix. Només faltaría fer la graficoplàstica i adjuntar els tres Din A6 a un Din A3.

No hay comentarios:

Publicar un comentario