miércoles, 21 de septiembre de 2016

Les meves creacions


VOLUMS EN UNA ESCALA

50x70, carbonet

El passat dia 30 de setembre vam fer una prova de selectivitat que consistia a fer quatre poliedres: un cilindre, un cub, un con i una esfera damunt d'una escala amb carbonet. Vam tindre 1 hora i mitja per fer dos esbossos, un amb la composició i un altre amb llums i ombres. Per fer els esbossos vaig trigar mitja hora a fer-los, després d'això vaig agafar la làmina 50x70, la fusta i el cavallet.

A més d'utilitzar carbonet, vaig fer els esquelets de les figures amb grafit només perquè em semblava més net. Vaig cometre molts errors; l'escala hauria de ser amb quatre escalons, l'esfera està mal situada darrere del con, les ombres no les vaig acabar de perfeccionar, vaig deixar l'expressivitat del dibuix i es veu un dibuix inacabat pel blanc que sobra de la làmina.






POM DE PORTA


50x70, carbonet
El passat divendres 14 vam fer la següent activitat de selectivitat, que consistia a dibuixar un pom de porta hiper-realista, a més d'utilitzar la part imaginativa amb el pom de porta inclòs.
Vam tenir hora i mitja per fer els esbossos i la làmina 50x70.
Vaig utilitzar carbonet i grafit, per fer les figures, ja amb carbonet vaig posar més expressió i força.

Vaig tindre problemes amb el fons, les figures al fons, que no es podien treballar amb carbonet i amb la llum.













FRUITES



din A3, acuareables








Aquesta activitat de dibuix pertany al primer trimestre, que es basa en la representació d'objectes i de formes naturals. L'activitat consistia en, que a partir de les fruites estacionals que vam portar els de la classe d'arts plàstiques féssim el dibuix al natural, versemblant a la realitat. Ens vam posar per grups de quatre persones i vam fer una espècie de bodegó amb les fruites i una ampolla o recipient al mig de les taules. Vam utilitzar un din A3 per al dibuix i vam utilitzar llapisses de color, aquarel·les o aquarel·la. Vam utilitzar una manera de ficar el color a les fruites, vam començar amb el color més clar i vam anar enfosquint la figura respectant les zones lluminoses i enfosquint les zones on hi havia ombres, passant per grocs, taronges, rojos i marrons. Acabada la figura, vaig fer les ombres projectades. Vaig tindre un problema, l'ampolla de plàstic era semi transparent, tenia color marró però es reflectien figures, amb la llibreta d'artista practicaré les transparències de plàstics i vidres.





DIBUIX CIENTIFIC

làmina millorable, din A4
Aquesta activitat pertany al primer trimestre i consistia en dibuixar meticulosament una flor del natural, i com diu el títol de forma científica i rigorosa. Vam tindre dues hores per realitzar l'activitat a classe. Vaig escollir una Kalanchoe de flors vermelles,

No vam utilitzar una làmina din A3 sencera, sinó que vam tallar-la per la meitat de forma que vam utilitzar un din A4. Com l'anterior notícia, ens vam ajuntar els mateixos grups que per les fruites.

Vaig tindre dificultats amb el dibuix, ja que les kalanchoe tenen moltíssimes flors i fulles, vaig haver de tallar una tija per ajudar-me a la realització del dibuix.













GALLEDA, AIGUA I REFLEX


50x70, carbonet
La següent activitat pertany al primer trimestre de dibuix artístic, es tracta d'una actvitat de selectivitat on l'exercici ens demanaba que dibuixessim en un 50x70 una galleda, aigua i el seu reflex. Vam tindre dues hores per realitzar dos esbossos i la làmina. Vaig tindre problemes amb l'aigua ja que no hi havia dibuixat mai, he decidit millorarla a casa. 




































No hay comentarios:

Publicar un comentario